Online informatie avond voor nieuwe ouders

05-03-2021
Ouders van kinderen die dit schooljaar 4 jaar oud worden staan voor een belangrijke keuze welke basisschool het meest geschikt is. Een belangrijke keuze waar we u graag bij helpen. Donderdagavond 11 Maart vanaf 20:00, houdt OBS de Zilveren Maan een Online informatieavond speciaal voor nieuwe ouders en nieuwe leerlingen.
Wij heten u graag van harte welkom op deze avond en kijken ernaar uit kennis met u te maken.

Vanwege de Coronasituatie is een bijeenkomst op school helaas niet mogelijk, daarom organiseren we, via Teams, een online avond met een alternatief programma.

U kunt zich voor deze avond opgeven door een mail te sturen naar:  info@obsdezilverenmaan.nl

Diverse nieuwe ouders hebben via dit mailadres al laten weten geïnteresseerd te zijn. Zij hoeven zich niet nogmaals op te geven.

Alle ouders die zich hebben opgegeven ontvangen een link voor de Microsoft Teams meeting op het mailadres waarop ze zich op info@obsdezilverenmaan hebben aangemeld.

Microsoft Teams
Heeft u geen Microsoft Teams licentie? Geen probleem, als u op de uitnodigingslink voor de online meeting klikt kunt voor de optie 'openen in browser' kiezen. U kunt dan volwaardig deelnemen aan de online sessie in een veilige gratis online teams versie. Vergeet niet op het knopje toegang tot uw microfoon en camera te klikken. Dat is elke sessie opnieuw nodig.

Sfeervolle Film
Tijdens deze sessie maakt u niet alleen kennis met enkele leerkrachten en onze interim directeur, maar bieden we u ook de gelegenheid een recente film te bekijken van ruim een kwartier waarin  u de sfeer op school kan proeven. Wij vinden het belangrijk dat u en uw kind(eren) een goed gevoel hebben over onze school. Daarin past het dat u als ouders/verzorgers het gevoel hebben dat uw kind goed zit bij ons op school, zich thuis voelt en u er vertrouwen in heeft dat professionele leerkrachten in een fijn team een inspirerend en passend onderwijsaanbod voor uw kind kunnen verzorgen.

U maakt liever op een ander moment kennis...
Mocht u verhinderd zijn dan zijn er uiteraard ook andere mogelijkheden om kennis te maken met OBS de Zilveren Maan. Houdt u onze website in de gaten.

Vragen kunt u niet alleen op deze online informatie avond stellen, maar natuurlijk ook op een ander voor u geschikt moment stellen onder (interim) directeur, ondersteuners en diverse teamleden.

Aanmelden?
Heeft u de keuze voor onze school inmiddels al gemaakt? Dan nodigen wij u uit het aanmeldformulier in te vullen. Na ontvangst krijgt u van ons de uitnodiging voor de volgende stap; het intakegesprek.

Wij wensen u succes en wijsheid bij uw schoolkeuze en kijken uit naar uw deelname!

Team Zilveren Maan